Annandagen är nu här.. strax.



Grattis till mor och moster M fyller 64 år denna dag 26 december, önskar dom alla lycka denna dag.
Åter till den 25è som nu lider mot sitt slut, en lugn och vanlig knegardag med alla handa upplevelser. Både intressanta och vanliga. Kvällen blev i lugnets tecken, en kopp hos M, M och A på S och surrat lite om morgondagen och annat ex dårars paradis...:)
Samtal med en person om livets vandring och vilka vägval man tar och erfarenheter om liv och anhöriga som drar vidare i livet till en annan dimension eller vad?!
Nu sängen så ska jag försöka fixa till bloggen i morgon då jag är piggare får det inte att funka som jag vill.
Väl mött ni alla där ute i universum......

Mackan





Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack! Ja, jag försöker ju göra en hel karriär på ritandet så jag hoppas jag är bra på skissandet ;)



kram

2008-12-26 @ 00:14:35
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0