Ännu en lista till handlingarna.

Ännu en lista som går till handlingarna. Hämtat den hos Mr X.

Åtta favoritprogram

1.  CSI.
2. Wallander / Beck.
3. Morse och engelska deckare i allmänhet.
4. Tv4 Fakta Emergency.
5. Discovery.
6. Blåljus.
7. Tv sporten.
8. Hockey.

Åtta saker jag gjorde igår
1. Hade sovmorgon denna fredag.
2. Käkade lunch med S, R, A på stan.
3. S Kuratorn.
4. Fixade lite hemma.
5. Musiknedladdning
6. Kaffe med P, J, J, T grabbarna grus.
7. Telefonsamtal.
8. Lugn hemmakväll.

Åtta saker jag ser fram emot
1. En ny grubbellös dag/vecka.
2. Tid för vännerna.
3. Sol och värme dvs resa.
4. Tid på medklin.
5. Nya krafter att få energin tillbaka helt.
6. Besöka S och hockey.
7. En sväng till F och vännerna där. 
8. En bra hockeyvår. 

Åtta smaker
1. Om jag kunde känna alla vore jag glad.
2. Snusfri.
3. Svårt säga vad som för mig är godast
4. En fisk.
5. Vanilj.
6. Jordgubb.
7. Kamomill.
8. En speciell smak......

Åtta saker på min önskelista
1. En lugn jul.
2. Frisk familj.
3. God julmat eller....
4. Nytt underbart lugnt rogivande år.
5. Glad E och I.
6. Resa.
7. Värme.
8. Vinst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0