Åter tillbaka i lyan....

" Status quo " nuvarande tillstånd...... 

 Nuvarande tillstånd är rätt så lugnt och rofyllt vad jag kan känna just nu i detta ögonblick som detta skrivs. Fylld med smörgåstårta och gräddtårta då jag denna afton besökt A som fyller år denna dag. Det blev en present inhandlad på ES en lite udda affär. Men ett gott skratt förlänger livet sägs det!?! M, A, Å, S, K, H, T, U, M, S, C, V, T, A, F mfl mfl befann sig där för att fira den unge herrn som fyllde hela 41 år.
En dag annars i lugnets tecken, lagt in externa hårddisken, ska nu lägga in skrivaren och få den att funka, först en glutt på småkronorna som spelar mot Lettland denna afton. Ja hörni alla där ute snart inte så långt kvar av detta lite för många och med mig trist år 2008. Önskar verkligen få känna glädjen i livet igen 2009 som snart anländer.
Jag återkommer lite senare denna afton för att insupa lite blogg och annat i denna cybervärld......
Väl mött .....
 
 


Mackan

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

glädjen kommer alltid åter, förr eller senare.

2008-12-29 @ 22:49:34
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

va bra! och tack för ditt mail!



2008-12-29 @ 23:05:34
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0