God afton.

" Hodie mihi, cras tibi " idag mig, i morgon dig..........


God afton där ute i cybervärlden! Ja detta latinska talesätt säger ju en del om välmåendet hos oss människor. Den dagen blev det jag som fick sänka mig ner i avgrunden och känna rädsla, ledsamhet, ensamhet, saknad, otillräcklig mm mm mm mm. Och att det i morgon kan vara du ja just du som läser och det innebär att jag vill få ut var mot andra som du vill att dom ska vara mot dig. Värmen i det kan göra under en sådan gång jag lovar kan verkligen det.
Just nu lugnt på kneget och snö faller lätt över den lilla staden.
Inte blivit så mycket denna dag att göra faktiskt, kollat på ny mobiltelefon och vilket enormt utbud det finns vet inte vad jag ska välja på hmm, samt en lunch på T med vänner. Sedan iväg till kneget och där fixat lite foton till psutb. Ska i morgon fixa klart och sätta upp dessa vid klädskåpen för att visa på hur vi ska vara klädda där ute, har bara natten så blir jag avbytt i morgon bitti.
Då väntar en sväng till ( ) och sedan till Ö och handla lite batterier till en julsak som måste få lysa upp mörkret en del. Återkommer i morgon med lite mer från en bok jag nu håller på att avsluta samt en del annat som kommer upp.

Väl mött i morgon och en riktigt goder natt önskar jag er alla!



http://www.youtube.com/watch?v=dblceylEqlo



Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0