God fredag...helgen är här igen..

En morgon då man kan vakna och vara nöjd då S knep 3 poäng trots lite sämre spel än vanligt. Fick även ny utrustning till hockeyn känns riktigt bra så nu är vi även bäst på den sidan kan jag tänka mig bäst i Sverige........
Kneg väntar i morgon till söndag. Ikväll vet jag ej ännu vad som sker. Ska i alla fall på stan kolla klappar åt E och I de små liven. Sovit sisådär inatt somnade på soffan så därför så är man lite stel i nacken. Får värma upp den lite.
En lunch ska intagas med S och A och sen till K för samtal få se om det nu blir sista svängen eller om man ska ta ett efter jul och nyår då det lugnar sig igen. Nåväl det ger sig säkert idag då man varit där. Har nu fått information om när jag ska utredas på medicinkliniken det blir inom 2 månader tyvärr tiden dröjer innan man kan känna lugnet. Och andra sidan känns det riktigt på rätt väg idag men som sagt en liten bit kvar. Jaja nu ska jag inte belasta julens närvaro med detta.
Ska väl ta o sätt mig någon dag och skicka julkorten som brukligt är, men de flesta blir via datorn detta år.
Ikväll kommer jag åter med ett inlägg över dagen som varit.

http://www.youtube.com/watch?v=POkwXE-h6e8


Önskar alla en bra dag

Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0