Goder afton alla vänner där ute...

Ikväll är en kväll då jag känner mig så lugn o avspänd efter allt som varit. Känns verkligen att man börjar finna rätt väg i livet och ens tankar börjar finna sitt lugn och sömnen börjar åter vara en energigivande form. Var till kuratorn idag för samtal och även han säger att jag ser ut att må mycket bättre idag än för första kontakten vi hade.
Började dagen med lite stök i hemmet, lucha på stan med S,A,R samt A. Därefter till kneget och fixade lite med ps.
Kvällen i lugnets tecken, var till P,T,J,J och tog en kopp under kvällen och surrade bort lite tid.
Nu sitter jag och lyssnar på musik som jag funnit på nätet. Ska bränna lite sen och rensa lite från datorn börjar bli lite låtar nu.
I morgon väntar en dag med lite shopping, till ( ) och käka innan kneget börjar vid 17. Sedan så missar man S i morgon då det är mot F på bortais. Blir nog svårt att få poäng men man kan ju alltid hoppas i alla fall.
Önskar alla där ute en goder natt och väl mött i morgon då vi lägger in lite nytt igen.

Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0