Goder natt alla där ute......


Vill önska alla där ute en god natt för snart stänger jag ner butiken för deta dygn.
Började lugnt denna morgon, ner och käkade lunch på stan, köp av diverse klappar bla till S, H som i morgon fyller år. Till knegt för att spela klappspelet på julafton, och få se vad dom tycker om dessa klappar:) Varit hemma och pysslat, bränt film mm inför morgondagen. Sen så ska jag nu ta och läsa ny bok igen få se vad detta är för någe, kroppspråk mm ska ta upp hur man läser av folk. Fast och andra sidan tror jag i slutänden det kan vara svårt lära sig då vi alla uppträder på just vårat vis. Men ska bli intressant att läs i alla fall.
Kommer inte ta upp så mycket mer denna afton.
Känns nu som lugnet lagt sig även hos dunkande grannar.
Förstår inte varför man ska leva om som en hel arme då man bor i lägenheter. Respekt för att det bor andra i huset den är väldigt låg idag även den. Respekt överhuvudtaget till medmänniskan och livet i sig är som jag tar upp i förra inlägget lågt, på tok för lågt men vad gör vi för att komma tillrätta md detta då? På tok för lite! Fast och andra sidan är det kanske för sent att göra något drastiskt som ändrar människans syn på livet och sina medmännsikor.

Sov gott ni alla som ids läsa denna sida. Väl mött i morgon med nya inlägg....


 

Mackan

Vi avslutar kvällen med Nationalteatern.....

http://www.youtube.com/watch?v=JL8KBPah53I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0