Halloj

 
 


Inne en kortis nu innan kneget börjar. Varit på staden och käkat lunch med S, A samt A, C och S.
Före det en sväng till S och lämnade en julblomma men hon var inte hemma så jag hängde den på dörren.
En signal till far och läget lugnt, ute och skottade snö som verkar fortsätta att falla. Blir kanske en del att göra ikväll kan jag tänka. Ja nu känner jag mig inte som figuren ovan utan är lugn och känner kanske att man är lite loj idag. Men är väl allt stök runt om en då man besöker staden och myllret där. Nu lyssnar jag just på Ave Maria och ja en bra låt att koppla av till nu innan man ska knega och se vad det ger för upplevelser denna gång. Ha en fortsatt bra dag ni alla där ute i cyberspace..... 

 



Mackan  


  










Kommentarer
Postat av: Karin

God jul!

2008-12-22 @ 16:07:58
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0