Kvällens inlägg...



" Amor et melle et felle est fecundissimus " kärleken är rik på både honung och galla......

Kvällens latin kommer nog bara för att ja man kan konstatera att det stämmer rätt bra detta uttryck om kärlek.

Ja denna dag blev lite upppackad då jag missat att jag skulle jobba a-skiftet och börja 15, ca 15:01 ringde M och undrade var hans kompanjon höll hus. Då satt jag just vid datorn och skulle lägga in den externa hårddisken och skrivaren jag idag på Elgiganten inhandlat på julrean. Blev att snabbt kränga på sig ytterkläderna och dra iväg i en himla fart till kneget och svida om till arbetskläderna. Och ja nu sitter man här lugnet har lagt sig över staden och man kan slappna av och skriva kvällens inlägg.

En dag med konstigt avslut så man känner sig rätt så vimmelkantig kastas in i kneget blir så snabbt man ska avsluta sina åtaganden och inte kunna samla ihop mat och dylikt som ska med till kneget. 


Nu börjar det bli snart dags för kudden och läsa boken om vårt spel i livets vandring och vad olika sätt att visa med rörelser och ord vad som är bra och dåligt i förhållningssättet mot andra individer. Men som sagt i morgon så återkommer jag med nya inlägg om helgen som flög förbi............. Väl mött i morgon då jag ska fixa till bloggen en sista gång och få till räkneverket, hoppas jag verkligen samt lägga in fler detaljer på bloggen.



Mackan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0