" Mihmet credo "

 
 


Jag tror på mig själv..... börjar känna mig mer och mer och känner att styrkan åter börjar vara där inne i det inre. Känna ro i kroppen och lugnet även om stressen finns där ute runt om en så är ron det som idag känns som en skön återkomst.
Vad har jag gjort idag då kan tänka?! Jo en sväng på kneget och kollat upp inför måndagens historia om lille Lukas, blev väldigt bra i slutändan i alla fall känns skönt.
Lunch på stan med I, A och H samt Å. En sväng och bokade nästa års utflykt till söderns höjder. Ska bli kuligt få göra någe annorlunda.
Sen så lite nedladdning av diverse musik och film som jag hoppas ska funka denna afton.
kanske en sväng o fika lite med, innan det är dags för att    och krypa ner o krama kudden. Men kommer igen sen ikväll och lägger in lite mer av dagens bravader.

Väl mött

Mackan
 



 
http://www.youtube.com/watch?v=aCbOMRzvw5o








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0