Torsdag och kvällen är här...



Goder afton ni alla där ute i cypberspace som lyckats finna vägen till denna sida.
Idag så har jag varit på stan en sväng käkade lunch med S, H, samt A en kycklingrätt som var si så där, o andra sidan så kåldolmar hade inte varit något bättre val.
Sedan till kneget och fixat lite administrativt innan jag började 15.00. Tror jag fick det ps ganska så bra, ser i morgon vad man säger.
Visst 3 poäng för S skönt med vinst fast lördag dags igen mot M få se vad dom kan få till då.
Blir annars en lugn helg tror jag bestämt men vi får se. Återkommer i morgon kväll med lite info om fredagen.



http://www.youtube.com/watch?v=rIa3QABoSe0

Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0