God dag alla där ute...

Lördag och snön faller tunt över staden. Blir så skönt få lite vitt ute så man slipper kisa om kvällen om man måste köra bilen. Idag hemkommen från Ssö efter en gårdag med möte inom ps. Blir intressant jobb framöver och jag hoppas våra kollegor ska uppskatta det jobb vi gör och kommer att erbjuda dem.
Rotern funkar som aldrig förr och musiken flödar*L* nu blir det göra lite egna listor......
Stannade över natten, gick på LK och käkade den godaste plankstek jag någonsin har provat, käkade med en kompis, tog 2 öl ett Tjeckiskt märke som var verkligen gott. Idag så stannade jag till hos syrran och familjen och tog en java.
Ska strax till duschen och göra mig fin inför 50-årskalaset hos ST som går av stapeln denna afton.
Återkommer till aftonen och skriver lite igen:)
Väl mött

Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0