God morgon.....

Goder morgon ännu en måndag är här. Börjar med att grattulera ( ) på bröllopsdagen den 41à. Grattis.
 Vad väntar jo en dag med tvätt och stök i denna lilla lya. Sedan till hockeyn o se vad som kan ske där. Och möten med andra människor hoppas jag verkligen det ska bli och jag vet att det blir det. Detta då jag känner mer o mer att få mötas och prata leta efter vad som är det rätta i livet. Håller med Liza i Expressen som skriver hur sunt det är att ändra sig i uppfattning och tankegångar i en viss fråga eller syn på människan man har. Det vore nog väldigt bra för många att ta ett steg fram och konfrontera en viss tankgång och se att man kanske inte skulle satt den stämpeln utan att man kanske varit lite fel ute. Detta gäller alla och vad frågan gäller det vet vi alla själv. Men vi kanske kan få en liten aha att det kan vara bra att inte så fort sätta en stämpel på en person utan att först ha givit den en chans till förklaring och jag tror att vi skulle få ett varmare klimat i många relationer, vilken relation det än gäller. För livet är en lina med relationer av olika slag med ner och uppgångar som måste vårdas på alla sätt och vis. Detta då vi alla har lika värde i jordelivet oavsett vem, vad, hur så ska vi göra allt för att alla ska få må lika bra. Så vårda relationer bättre så vi gör samhället varmare än det är idag. Bara lite tankar som poppat upp under morgonen efter att jag läste en notis på N`s hemsida. Väl mött ha en bra dag även du Mr X hoppas det lugnar sig......




http://www.youtube.com/watch?v=YJPS_uslw0Y


http://www.youtube.com/watch?v=1DlF0IPj2S0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0