Lista stulen från Mr X`s vän......



En liten sån där lista jag snodde idag efter ett besök hos Mr X´s vän. Knegat så tankar har varit få denna afton........
Snart dags sussa krama kudden om lugnet lägger sig över staden. Månen lyser klart och några grader - denna natt.


Låt du hörde:     http://www.youtube.com/watch?v=jgWABKQpvqA       gammal hederlig grupp.......

Film du såg:      Beck Monstret

Mat du åt:  Spagetti fullkorn och köttfärssås egenhändigt tillrättad på kneget.

Kram: Ja från M

Puss: Länge sen nu ......

Känslan: Oro inför en kväll på isen....

Resa: Turkiet 2 år sedan

Glädje:Att ha ( ) och vänner som bryr sig......

Dröm: Mm börjar komma igen dessa drömmar.....

Person du träffade: Familjemedlemmar

Personen du pratade i telefon med: Kollega

Personen du fick sms av: M och M

Gången du åt 7-eleven korv: Inte testat denna någon gång.

Gången du var utomhus: Idag

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag

Saken du köpte: Jacka och täckbyxor.

Allmänt:

Ska bli skoj: Åka ner till S och bara vara.....................:)

Ska inte bli skoj att: Det blir kallare men jag hoppas vitare snart....

Sparar till: Borde bli att få resa till våren.............

Pålägg som gäller: Leverpastej

Önskar att jag var bättre på: Att läsa människor....eller....

Dagens dryck: Loka

Vad saknar du: En hmmm.........

Tre band/artister: Mike and the mecanics, Takida, Scorpions

Vad har du gjort idag: Tog en bastu

Brukar du svära mycket: Händer......

Hur tidigt stiger du upp: vid 8 el 10

Gillar du att slåss: Nej inte det då finns trevligare att göra.

Vad ska du göra ikväll: Knega

Hur många timmar sover du per natt: 6

Vem är snyggast i världen: Hmmm ja finns en.........eller flera faktiskt...

Vad är det för veckodag: Torsdag den 13è november.

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Ja du.............................

Favoritplagg i garderoben just nu: Jeans, t-shirt.

Längd: 179

Vikt: den har falerat

Byter gärna garderob med: Ingen

Byxa eller kjol: Byxor

Senast utlästa bok: En bok inom KBT området info kommer när den är klar.

Mitt rum kan beskrivas som: Enkel

Mig själv med tre ord: Halvglad, snäll och givmild kanske en aningen naiv.

Jag tränar: Snart åter igen igång.

Jag ville bli när jag var liten: Större

Väl mött i morgon


 

Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0