Måndag kväll snart midnatt.....

" Dictum factum " sagt och gjort.......

Hemma äntligen efter ett par dagar i S och vilat upp sig. behövde komma ifrån S för att finna lite mer styrka efter allt slit i tankarna. Träffa vännerna på Stg där då M, GJ, S, J, A mfl mfl slet som vanligt. Men verkligen roligt att återse dessa individer som verkligen är ett underbart gäng som ställer upp. Och som vill att man återkommer ner till S för att slita med dom. Just nu så blir jag hemma i lugnet i S få se vad nästa år ger för ideer att verka utifrån. Träffat M och tagit några öl. Lördagen var i motionens tecken då jag promenerade ca 7 km till och från spinning. Fick köra ett pass med en vän som är instruktör där nere. Oj va ja slet som aldrig förr, fast kändes och var ett bra pass för mig få ut en massa ilska men mest snurriga tankar som legat där o poff borta kändes så skönt efter passet att slappna av. Pusta ut ta sig en vatten o sedan en Gainomax. Spinningen blir att återuppta när man kommer hem tror jag kändes väldigt bra detta.
Idag fick jag skjuts med O o J från stan in till flyget, hade tänkt äta lunch tillsammans men vart lite slit med O`s jobb så vi fick lägga det åt sidan. Vi hann prata lite om ditt o datt i alla fall.
Nu så ska här släckas ned och sussa efter denna helg där även S tog 3 poäng trevligt.
Väl mött i morgon.

Mackan

http://www.youtube.com/watch?v=pkKnLhw4OLg

http://www.youtube.com/watch?v=Gj13poOE7iU

Kommentarer
Postat av: Mia

Det ÄR härligt med spinning! Jag kör på friskvårds kanske tre gånger i veckan, jättehärligt! Speciellt efteråt =D

2008-11-19 @ 07:26:15
Postat av: Mackan

MM okej ja man kanske skulle köra där igen var ett tag sedan, jo klart det är skönt efteråt då vet man var landet ligger!:)

2008-11-19 @ 09:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0