Måndag kvällen är här..........

" Veritas vos liberabit " sanningen skall göra dig fri.................

Ja inte får man vara glad i afton då S gick på pumpen*L* Inte mycket att göra åt. Ny tag måste tas så får dom nog en bättre chans på torsdag får vi hoppas.
 Lägger mig denna afton utan att man haft så många upplevelser som får en att tänka efter över livet. En sväng till B för middag blev en kort visit. Till stan köpte en tårta tog med mig till P och Å som jag bjöd på. Dom har verkligen varit sköna lirare i alla tider som jag känt dom verkligen. Alltid roligt att besöka dom när man behöver livas upp även om matchen idag inte gjorde det.
Vad sker i morgon då jo en sovmorgon som heter duga igen tror jag nog det blir. Sen en sväng ned på stan ta en lunch där om inget inträffar. Åka och träna ska jag göra på kneget en stund ta med dojorna och köra lite så svetten kommer fram. Ta en bastu innan man avslutar kvällen med lite surr med polare.
 Inte hunnit läsa så mycket idag heller så ska nog ta en sväng nu till soffan tända lampan och försjunka mig i lite litteratur där en stund innan man kramar kudden. Väl mött i morgon.


http://www.youtube.com/watch?v=j0xz_2Ov_As

Mackan

Kommentarer
Postat av: Helene

Cogito Ergo Sum



promenad en dag...;)

2008-11-10 @ 23:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0