Nattugglans återkomst......

" Ab imo pectore " Av hela mit hjärta...........


Ja en kväll då man gjorde en vän S lite sne pga konstigt uttryck en ursäkt kommer här, blev konstigt men men ibland så hänger tungan inte me utan en fabler kommer ut utan att det ar så det var tänkt. Nu åter till mitt inre ja det känns nu som om det är en kväll med lite snurr i luvan men försöker tänka att tankarna ska tänka på annat. Men som sagt ibland så är det så svårt att få tankarna på annat det snurar ihop sig. Ett djupt andetag och ett till och så lite avslappning så kanske det ska gå. Vänner tänk vad vore livet utan vänner och så viktigt att vårda den relationen om inte så skulle ens väg vara svåråkt. I morgon vad blir det då jo måste ta o dra ihop lite skräp o slänga, till ( ) o köra släpen till bränngropen för att slänga lite skräp och sen ett nytt skift på kneget. Få se vad det blir för intressanta händelser denna gången som kan ge en lite reflektioner av livets vandring. Sen fredag då blir det Ssö med A o M mfl till en liten fest ska bli kul träffa A mfl länge sen nu vi tog en öl. Nu ska jag ta och vårda mig själv o börja söka mig till andra dimensioner av ens inre kanske dvs söka mig till John Blunds värld. Eller ska man se något på burken nä läsa boken igen kanske vore en ide. Väl mött i morgon alla där ute.

Mackan

http://www.youtube.com/watch?v=qiZ9ULkq1xM

http://www.youtube.com/watch?v=hTdhXxxWREo

Och här en underbar låt från förr

http://www.youtube.com/watch?v=6UztEfwHt14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0