Onsdag och mörkret har lagts sig över staden.

Mörkret har lagt sig över staden sedan länge nu. Sitter vid datorn och skriver och komponerar ihop lite inför natten. Kvällen har inte givit så många intryck av vad livet har att ge förutom då sorger och besvär.
Känns rätt så lugnt denna afton ska lägga mig och läsa en bok om lugnet håller i sig. Dagen har varit lugn och timid, varit och tränat i trappmaskinen för kneget och en bastu.
 Även en sväng upp till mostra hann jag med innan jag började. Dock inte till R var lite stök uppe där på i då jag besökte, får gå dit i morgon igen.
Önskar er alla där ute en goder natt och hoppas H får sig lite sömn innan kneget*L*. Och givet vis alla ni andra som läser denna lilla sida. Nattens musik blir hmmm ska vi se vad vi kan hitta för något. Det blir panflöjt att somna in till med Dennis Glimmerfors och Dana Dragomir tror dessa låtar kan ge lite nattro faktiskt.........Väl mött i morgon.



http://www.youtube.com/watch?v=ssc0eMlZO5w


youtube.com/watch?v=8E1http://www.uWbW-Ad4

Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0