Söndag kväll dagen efter kvällen före......

En kväll lugnt och just inget som känns angeläget att ta sig till. Tog en kopp java med A under kvällen sen hem och lite tillrättaläggande med Mr X. Sitter nu och läser i Expressen om en helg med halkolyckor i södra Sverige och tänker då varför inte sakta ned och först sätt på vinterdäcken ska det vara så svårt att fatta? Kommer halkan här uppe så har ju faktiskt de flesta fattat att man måste få på bättre däck och att inte köra lika fort som på sommaren. Men år efter år dessa mediaskriverier om olyckor med flertalet bilar inblandade och då är det ju så att farten och avståndet och dom blankslitna däcken ställer till det. Varför har vi så svårt att lära oss??
I morgon dags för lite hockey åter igen känns riktigt roligt att vara där nu. Och man känner ett inre lugn idag än va det var för någon vecka sedan. Men visst saknaden är enorm av olika orsaker även om det nu blivit så här. Tiden ska väl göra att det känns lättare med. Och alla dessa böcker som nu läses osv......
Vännerna man känner bryr sig det är a och o skulle inte ha gått annars. Sen få ta lite fest till helgen i Ssö träffa lite konstigt folk därifrån blir nog bra*L*
Sen ska jag i morgon ta sovmorgon känner jag ska bli så skönt somna in o vakna mitt a dan hoppas jag men vi får se....

Skriver i morgon igen får vi se vad man få uppleva i morgon då?!



http://www.youtube.com/watch?v=l82bUsxtSAU



                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0