Söndag

" Condemnant qui non intelligent " de fördömer, som ej förstår

Grattis på farsdag säger jag till farsgubben denna söndag den 9è november 2008. En ganska så trist dag vädermässigt men ändå en dag med det vanliga fikat på stan. Tyvärr var ( ) inte hemma så det blir i morgon jag åker förbi o ger en present. Säger även grattis till Kalmar FF som idag tog sitt första sm-guld i fotbollens allsvenska för herrar.
Sedan så vart det kneg igen lite slö är man allt men det får man ta denna mörka dimmiga afton. Det rullar på och är väl en dag med inte så mycket av reflektioner att skriva. Men jag återkommer till kvällen för lite input av någon låt som känns bra för denna afton. Och jag hoppas tjejerna på S håller sig lugna så det inte kör ihop sig så mycket. Vi höres sedan.

Mackan

En låt som följt mig genom åren är denna med Sir Elton John så vi tar den redan nu......

http://www.youtube.com/watch?v=E_khgAzMido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0