Tisdag och det är en seg kväll.

En kväll med viss tomhet och viss tankeproblematik som jaa jag vet inte varför men tänker på varför?! Nu är det så illa o ja försöker tänka på annat men just igår o idag så har det varit svårt koncentrera mig och att inte tänka på det negativa. Har varit på stan käkat lunch med 2 blivande mödrar som tyckte jag skulle äta med dom. Vi har surrat lite om vad man missar vid graviditet eller måste vara snål med som ex suringen, jo nu kan man visst dricka rödvin men varsamt. Därefter en kopp med Å och M på samma ställe innan man drog hem och lite samtal med goda vänner. Ännu en dag utan inlägget i N undrar verkligen om det kommer eller har polleterats bort men vi väntar o ser annars så skriver jag åter igen samma inlägg för det är verkligen en viktigt fråga. Ska inte bli långvarig denna afton utan ladda för i morgon då ska här skrivas.

http://www.youtube.com/watch?v=XOG3peif-k8

http://www.youtube.com/watch?v=dJt5KXP0cZM

Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0