Torsdag kväll och det är kväller åter igen.....

" Ad notam " lägga på minnet.......

Denna torsdag sprang iväg då man låg fram till lunch innan man lyckades kravla sig upp. En natt med en hel del att göra var uppe till 06:30 innan man fick krama kudden. Vad har då hänt denna dag jo den nya lönen blev klar och jag kan säga jag är så nöjd kunde inte vara bättre eller är väl så att man aldrig blir nöjd men kan säga det är jag mer än väl. Om man tänker på hur andra har det så är det en väldigt bra denna ökning.
Sen så fick jag höra att det varit jobbigt att vissa stunder jobba med mig men visst kan förstå det så här i efterhand, men är ju så också att man inte mått hundra och då är man ju inte sig själv. Det hoppas jag man förstår. Eller har denna händelse format om mig till något sämre?! Sämre på att visa empati med kunder och knegarkompisar eller har man utvecklat något som börjar vara till ens nackdel i alla former av relationer. Tror att inom kort så börjar man se ljuset väldigt klart över vad som hänt, vart man kommit och att man är på väg tillbaka till den man en gång var. Och där man skall och vill vara. Och jag hoppas att man säger till mig att om det är något som man undrar över eller tycker att gör så där istället så då tar jag det och kan se tillbaka på ett förhållningssätt som ändrar sig till det bättre åter igen. Nu är det också så att man börjar klarna över hur planen ska se ut framöver så det ska jag ta fram och skriva hur det skall läggas upp.
En kopp java med grabbarna på Waynes blev det ikväll med och en bit kladdkaka med grädde som förgyller ens inre så illa*L* men gott var det....
Nu ska jag ta och varva ner innan kudden  väntar återigen. För i morgon bär det iväg till ssö för lite party. Ska bli kul komma ner och träffa lite vänner och få komma bort från stan ett stund. Men åter till lördagen och nya tag i livets vandring.



http://www.youtube.com/watch?v=aNaKWXqXkhw


Mackan

Kommentarer
Postat av: M

Klart att det upplevs som jobbigt när någon som brukar vara på ett visst sätt....som alla vant sig vid...beteer sig annorlunda....det handlar i grund och botten om en rädsla för vad som sa komma....förändringen, den som påverkar alla....tankesätt och varande t ex

Väl mött i morgon :)

2008-11-06 @ 21:42:05
Postat av: H

nice o få bra lön...o du fräckisen var lite rar.. ;) seeyaa /H

2008-11-06 @ 22:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0