Torsdagsfräckis tar vi också av bara farten.....

En torsdagsfräckis tar vi också innan vi gör kvälla......I lågkonjukturens spår så blev det denna lilla fräckis....

Evert, 9 år satt på polisstationen- han hade rymt hemifrån. Polisen frågade varför han hade rymt och Evert svarade.
- Innan jag somnade igår kväll, hörde jag mamma och pappa var väldigt bekymrade över hur amorteringarna på huset skulle kunna betalas. Senare vaknade jag över ett ljud från deras sovrum, där jag hörde pappa säga:
- Nu drar jag mig ur
Mamma svarade stönande :
- Vänta, vänta lite ... jag kommer snart....
- Så då tänkte jag att det inte var någon ide att stanna kvar ensam och ta hand om amorteringarna, jag är ju för fasen bara nio!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0