26 september


Mackan här och nu igång med en egen blogg. Varför det tänker du/ni som läser? jo för att få fas på livet efter en separation som tagit mig väldigt hårt på det sätt som det nu har blivit. Sover inte som man bör och har långt till skratt.

Om du någon gång i framtiden läser detta så hoppas jag verkligen du förstår hur fel det blev och att du inte går och tror att jag är den/det som du sa i luren sist. Då har du verkligen inte sett mig för den jag är.

I veckan blev det ett besök i Åre på Flisamötet 2008. En stund att komma ifrån o visst det kom ett skratt av vadå? Jo vid föreläsningen av och med Nisse Simonsson. Han föreläste om rädsla, förändring, välbefinnande och hur attityder påverkar ens liv. Böcker med han ska finnas i handeln och är ett bra boktips till mig likväl som dig.

Ska försöka få igång min nya dator nu fullt ut men kommer åter och skriver.

Väl mött Jonne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0