27 september

Smultronställen i livet.


Hj där man varit sedan liten knådd o växt upp till viss del, ska lägga in kort därifrån sedan. Fiska på träsket där en skön avkoppling från vardagen.

http://www.smultronstallet.se/  ett sevärt ställe i Söderköping för dom som gillar glass i stora lass. Provat det ett antal ggr och lika mätt varje gång. Ligger vackert till intill Göta kanal. Dock bra med folk där kan va trångt ibland.


Ljungsbro även där Göta kanal som slingrar sig fram o ta en öl med Kussen.

Arboga dennna gamla stad där vår Konung glänste med "Kära Örebroare" .Där hade farbror HG familjen och idag så är huset sålt och HG o S är inte med oss längre Kussarna utspridda i Uppsala Kalmar samt i Ljungsbro där de frodas med sina familjer.


Gamla stan i Stockholm samt NorrMälar strand har jag haft sköna stunder i livet gassa i solen o se folk komma o gå. Stockholm i mitt hjärta sjungs på skansen ja jag kommer alltid ha en bit av denna huvudstad i hjärtat. Jobbat vid St G en hel del och där lärt känna flertalet sköna individer. Sen så är var min mormor kommen från denna stad en gång i tiden. Så man har nog lite 08 blod i ådrorna.

Falun en liten trevlig stad där man läste till sj 96-98 och trivdes som fisken i vattnet. Även här så fick man ta del av den fina gemenskapen man kan ha i ett flermannalag. IBF Falun innebandy där man hjälpte till som ledare. Tack alla för den tiden glömmer er aldrig. Även idag så finns kontakter kvar och ja M o J ni är underbara även om ni håller på Löven.*L* Kontakten med klasskompisarna är sporadisk dock killarna hörs av. Tyvärr inte P B killen från M som så tidigt i livet mötte vår skapare. Vi hade hjärngympan då vi satt och skrev vår uppsats. Så du är saknad killen!

Ja finns fler smultronställen i livet som jag återkommer till senare.


Mackan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0