5 oktober

Ja en natt med lite kontiga tankar som gav lite sömn. Svårt säga varför men säkert är att man är nog kvar i reaktionsfasen ännu. Annars hade det nog varit bra mycket lättare ta till sig saker o ting.

Varit på stan och fikat med gänget på Kåffein riktigt god smörgås med kykling och en latte vanilj. En latte som jag hoppas ska smaka mer i framtiden då snuset är borta.

Köpte 2 st usb-portar extra på Claes Olsson finns bara 2 på datorn idag så nu 4...............

I morgon dags för att göra dygnsskift igen. Planera BG`s besök i S på lördag och vad som ska ske då. Ska bli intressant att få vara med och se de i aktion. Tror bestämt det är första gången de är här.

Åter så lyssnar jag på Mia T självkänsla............

Måste lära mig att stanna upp o fundera över hur jag bäst går vidare. Ja har lagt upp en plan men ännu svårt följa den fullt ut. Men kanske är det så pga var man står i krisen. Nu är det viktigt att börja tänka på sig själv mer än vad tankarna säger. Dock är det svårt då man hela tiden får influenser utifrån som ger en dessa tankar. Jag är nog som person en som vill utväxla våra tankar istället för att bara gå vidare, detta gör det så svårt i denna stund. Varför jo för att jag tror att det är så som i ett samtal sägs, fast jag sedan hört annat om det som sagts som varit motsatsen ja då blir man ju frågandes över vad som är rätt och fel. Men här spelar ju hur vi reagerar och bearbetar in på hur man ställer sig mot den andre. Och då kan ju viss rädsla spela in då man inte mött denna reaktion tidigare i livet.

Nä nu snart dags att piffa till mig. Ska till Familjen N och titta på hockeymatchen. Men kommer åter ikväll för att skriva lite. Om vad ja ska fundera ut en bra fråga att gå in i. Och kanske MrX kan säga sitt om att jag uppdaterat en del och om man är på rätt spår?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0