Annonsrekord

Barack Obama och Demokraternas valkampanj har lagt ut  950 miljoner kronor bara på att annonsera i media, säger väl allt om detta otroligt ogrundade sätt att gå till val. Tänk vad många fattiga amerikaner skulle haft ett mer drägligt liv om pengarna som används i detta val las till deras plånbok istället. De är uppe i miljarders kronor innan detta är över. Nä nog borde dom tänka om och ändra spelreglerna för dessa överklassgossars lekstuga som kallas val. För det är ju faktiskt dom med god ekonomi som tar sig fram i detta land se bara på Busch o hans kompanjoner. Och vem jag tror vinnner inte den blekaste då jag ej satt mig in i dessa herrars angelägenheter. Men av hävd får jag väl hoppas på demokraterna och då Barack då dom ska vara mer för den lilla människan! Fast spelar nog inte så stor roll då den lilla människan alltid får ta stryk oavsett hög eller lågkonjukturer, eller vem som styr skutan.



http://www.youtube.com/watch?v=teMlv3ripSM

http://www.youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9Qo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0