Dags nanna kudden.

Sit venia verbo

Då är det dags att nanna huvudkudden ja om man nu inte dras iväg på något .....
En dag som varit lite lugnare än igår som var riktigt jobbigt. Men jag hämtar mig och jag hoppas att det ändå kanske ger något men man lär så länge man lever. Dock har jag lärt mig en sak i livet inte idag men tidigare att vara rak då når man långt och att vara rak menar jag att inte föra osanningen till sin spets för i slutändan så kommer sanningen ifatt en.  
Sen så önskar jag alla som tycker kriser är jobbiga att vara i närheten av var inte det finns bara där och lyssna eller bara visa att ni finns för det gör en stor skillnad av utgången av krisen. Varför jo för det är på tok för många i vår omgivning som på ett eller annat sätt mår väldigt dåligt och behöver stöd här i livet. Se bara på samhället i stort så ser vi hur illa det är ställt gammal som ung. Och våra psykkliniker är fullt sysselsatt att få in flertalet inom sina väggar men måste ofta tacka nej då man inte har tillräckligt utrymme. Vilket leder till att många far illa på olika sätt ex droger, självmordsförsök mm mm mm.
Nej värna medmänskligheten så kommer vi kanske kunna dra ner antalet som far illa och mår dåligt.



http://www.youtube.com/watch?v=Gz7gajAb2ww

http://www.youtube.com/watch?v=8sLPbFnldRw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0