Denna lugna fredag......

"Errare humanum est"att fela är mänskligt........

Dags att redovisa denna fredag. Efter att jag besökt k för samtal så känns det att jag har mer lugn och ro i kroppen än på länge. Att känna att ens känslor och tankar är på rätt nivå och inte kör ihop till en gröt och man går ner sig i tankegångarna och allt bara snurrar. Att få en expert att lyssna och att komma med råd, att få en att reflektera över vad man känner i just dessa situationer man hamnat i. För att sedan tänka ur ett annat perspektiv som gör att snurrandet lungar ned sig det känns bara så underbart. Underbart i den mening att man känner att hjärnan börjar lugna sig och tänka i en annan riktning vilket gör att man känner att det ska gå vägen detta. Tillsammans med det som väntar då det gäller problemet som jag har invärtes. Men ett lugn som denna afton det var inte igår det tackar jag för att jag fått känna efter alla nedgångar. Är dock beredd att det kommer bakslag men har nog lättare att komma upp över ytan snabbare idag än igår. Vad har jag gjort mer idag då jo en sväng på stadens gator, käkade middag hos ( ) med syskonbarnen för att sedan åka till Kin för att ta en liten fika med S, H, Å samt prata lite allmännt. Efter det så har jag tagit mig till lyan och sitter nu och surrar med lite goa vänner och skriver blogg o har allmännt lugnt denna fredag kväll i oktober.


http://www.youtube.com/watch?v=w3BH9hKNPoI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0