Denna onsdag en dag som känns..

" Odium numquam protest esse bonum " - hat kan aldrig vara något gott

Ja denna onsdag var har man då haft för sig? Ett uppvaknande med lite värk men det ska det nog vara i morgon med då träningsvärk men då känns det bara skönt att man äntligen kommit igång med detta. Så att energin ska komma åter och man kan ta nya kraftiga tag på livets väg. En lunch på stan med I även idag känns tryggt att sitta med honom och prata om allt mellan himmel och jord. Träffade även på M kompisen till Mr X där på stan jo hon kände igen mig  klart var ju i förrgår sist vi möttes där på andra stället. Och hon var med E`s dotter och E var med o hoppade runt på styltor dessa små r som ställer till. Vad gjorde jag sedan då jo en sväng till Ma och skickade över bilder som kan användas i utbildning eller vad det nu blir. Och man får önska lycka till med den nya som ankommer inom kort vad det månna bliva, en ny Brynäsare kanske vem vet?! Därefter en tur till coop inhandlade mat för kvällen samt morgondagen, till kneget och gick o tränade 45 minuter innan en bastu fick avsluta uppvärmningen innan det var dags knega. Joo samtalet från Dr J kom strax före knegets början. Visst ger det tankar om varför det inte kunnat göras tidigare kanske man räddat något men så dags nu det. Det är som det är och jag vet att detta skulle jag ha vetat tidigare om det hade varit värt att veta just då. Men då jag inte visste det då så gör det ingen skillnad nu då jag vet det som jag hade haft ut mer av att veta. Synd att någon annan inte vet det jag nu vet, kanske få veta det sen i ett annat liv.
Så dags knega och ja 2 turer men rätt så lugna. Förbi Mr X hus och in där en sväng faktiskt men ingen brumbrum som var i farten denna afton bara vi lugna pojkar.
Och nu dags avsluta kvällen med fika och lite snack med de övriga här.
Sov gott alla där ute vi ses i morrn!

http://www.youtube.com/watch?v=NAFzU0JhsBI

http://www.youtube.com/watch?v=6kMWXrGC86k

Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0