En kväll som denna var det länge sen jag upplevde....

Lux sit ,varde ljus...... i mitt inres mörker!

Torsdagen den 23 oktober och ikväll känner jag mig väldigt tillfreds med dagen som varit. Inte någon tanke som snurrat till det och gjort så hjärtat snurrat runt som en virvelvind. Nej det verkar ha varit en dag i min anda. Även fått höra ordet Guru på ett möte, o då kände jag tänka dig mig som en sådan och visst man lägger ner en hel del i denna utb. Och visst nu då orken kan börja komma tillbaka så ska man få fason på sina medarbetare i denna fråga.(*L*) Sen blev det ju inte sämre av att S vann och fick med sig 3 p från södra Sverige denna afton. Satt hemma hos P o Å och tittade tillsammans med P, B och nu försvann namnet men det kommer jag nog på vi om ett tag. Väldigt trevlig afton och det är det då man är hos P o Å vänner som betyder väldigt mycket, alltid så får man sig ett gott skratt i deras närvaro vilket betyder oerhört mycket i dessa tider. Sen att få prata med trevliga personer in space och få insikt att man inte är så knäpp som man har känt sig vissa dagar gör väldigt mycket för ens självkänsla. Det ska nog i slutändan lösa sig så ens självförtroende kommer till den nivå man hade före allt tog sin början. I morgon så är det dags för snack igen med S kuratorn på huset, få se vad vi kommer fram till denna gång. Tiden är det värre med då lappen som han skrev ner är puts väck. Får ringa i morgon bitti och kolla med syster.
På tal om syster i helgen kommer syrrans småttingar på besök så det blir en sväng till B och busa lite med dom och hunden. Vad som mer sker denna helg det är osett. På lördag försöka se matchen mot S borta men var det blir av det blir en senare fråga. Så i det stora hela så en lugn och harmonisk dag för mig som individ och det känns nu är jag på väg och tagit ett stepp upp på vägen till lycka.

Mackan




http://www.youtube.com/watch?v=Q1v1m4DhucY


http://www.youtube.com/watch?v=kK3fOoxy1wE


http://www.youtube.com/watch?v=sIgVi4Kbh1k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0