En ny dag gryr med nya intryck och nya reflektioner....

Ny dag med lite värk i kroppen somnade i soffan igen tyvärr. Hade svårt att koncentrera mig fick gå upp slå igång tv`n och somnade ganska snabbt till Allå allå emliga armen *L*....

Ska fixa lite med Hc och ringa söder o beställa en tub till hallen. Sen en sväng ner till stan o kolla runt om kanske lite nya handskar inför den karja perioden som kommer. Men jag återkommer med lite nytt ikväll innan man ska nanna.

Äntligen fann jag den sista räkningen den viktigaste närmligen hyran på lyan. Då är alla betalda och jag en ganska lugn månad kan man säga. Nu bara en väntan på den nya lönen som ska komma inom kort blir intressant att se vad det kan ge för något.
Ha en bra dag alla där ute!

http://www.youtube.com/watch?v=nEjeItYtioE

Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0