God morgon!

En ny dag gryr med nya infall och nya funderingar kring livets mening med allt. Vad har jag för planer idag då? En tur till M ikväll o prata lite. Sen så hoppas jag på att få tag i en bok som jag fick höra skulle vara bra i denna fas av livet. Måste ta mig i kragen och åka ner och hämta upp mina sista pinaler som står i receptionen. Ja i grunden så är det ju inte jag som ska ha brådskan att hämta eller? Hur tänker ni andra där ute som läser dessa rader!? Vill så gärna få intrycken om vad som är rätt och vad som är fel i ens handlande så man kan få uppleva lite aha upplevelser om saker och ting i denna bistra tid. Usch då nu vart jag neråt igen nä upp ska upp och inte ner under ytan igen känns för jobbigt den biten. Tyvärr så är man väl ännu inne i reaktionsfas eller den delen av krisen då det blivit upps och downs som nu när ens inre brister av byggklossar av något konstigt slag. Vilket har gjort att man inte haft ork på rätt lång tid. Sen så hoppas jag verkligen att i framtiden få en java och kunna föra dialog om allt och inget. Önskar er alla en goder dag!

http://www.youtube.com/watch?v=OsQOVYAsEms


Kelly Clarkson
http://www.youtube.com/watch?v=iLi0yBmPe0k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0