Goder morgon alla där ute.........

Hur mås det här jo kanske en aningen seg i ögonen. Men jag hoppas jag kan få en lugn helg åter igen. Vad ska jag göra då ja ikväll en umgås kväll med goda vänner verkar det kunna bli. En sväng till en hemlig liten pub i underjorden*L*, men ingen fara man är omgärdad av individer med vänligt sinne. I morgon ja då ska kneget göras och man har helgen räddad. Och denna dag så ska väl också man kunna få lite mer kunskaper om ens självkänsla och bygga på självförtroendet en aning. Hoppas att kvällen ska vara så där härlig som det kan vara då man har roligt i vänners närvaro. Men som sagt inget göra om det skulle bli kaos vilket jag inte tror men vem vet vad som väntar en där ute.
Middag ska göras hos ( ) i B innan jag tar till en varm dusch o piffar till mig för kvällen. Återkommer i kväll/natt om reflektionerna över denna fredag och vad jag upplevt inombords. Tyvärr är inte insändaren jag skrivit med idag heller hmmm. Vi höres.


http://www.youtube.com/watch?v=HoW6pIqobrM


http://www.youtube.com/watch?v=gEVwnVooJvg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0