Goder morgon alla vänliga själar där ute..

God morgon alla, en dimma låg tät över kvarteret tidigare i morse men det har nu klarnat upp och solen skiner. Sovit och haft mina timmar under natten men nu åter igång och en ny dag är här. Vad väntar jag mig av denna dag då ja vet faktiskt inte. Ska snart iväg och läsa morgontidningen på arbetet, för att sedan fara till stan och träffa vännerna. Vilka är en viktig del av mig i dessa dagar. Verkligen en skön klick som ställt upp för mig då det varit som värst. Får se var man kan betrakta den matchen som är i kväll då tro, vi får se vad som sker. Nu dags piffa till sig och börja vakna till. Önskar alla en bra dag. Återkommer till kvällen om vad jag haft för dag om den varit lugn eller kanske jobbig eller rent av helt underbar.

Mackan

http://www.youtube.com/watch?v=UmsLQFqdiQE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0