Göromål måndag.

http://www.youtube.com/watch?v=VmNJJ-QWeSk


Ja då är det Måndag igen fy vad tiden springer iväg. Idag har jag varit med farsan o Tim en sväng. Därefter insättning av St G lönen, go lön på 14 dagar inte illa. Var det värt detta? ja utgången av ens liv hade säkert varit densamma om man stannat i hemmet så helt klart så fick jag 2 v i närvaro av goda vänner.

En god lunch på stan i närvaro av C som berättade en händelse under helgen som kunnat få tråkiga konsekvenser. Nu gick det väl som tur var.

Efter lunchen så vart det ett besök hos bokhandeln. Inköp av boken 17 typer av män och vad de säger psykologen, Meditation på 5 minuter samt Fri från depression med kost, motion och sömn. Så nu har man att göra och att få lägga upp en handlingsplan över hur jag ska komma igen från denna netåtgående trend av mitt liv. Då man nu åker till Umeå i morgon kväll så finns kvällslektyren redo att inläsas under kvällen.

Har även hunnit in på jobbet och gjort i ordning lite inför utbildningen i Umeå. Tagit fram datorn och laddat ned våra föreläsningar som finns där. Och tänker ikväll gå in och fixa till våran välkomstbild på power point. Lägga in lite bilder från oss i Västerbotten. Sen i morgon 17:00 avgår bilen söderut mot vårt södra distrikt. Ska hämta upp RJ i hemmet. Har fått plats på Hotellet vid flyget. Fullt var det på Björken.

Just nu så är jag i hemmet och börjar med att packa lite kläder för nu så är det 3 timmar tills c-skiftet börjar. Så i morgon dag så kan jag lägga in lite på denna deppiga sida men åter torsdag kväll efter hockeyn mot Färjestad som startar 19:00. Hoppas man hinner hem tills dess från Skellefteå Södra.

Tack för samtalet igår MrX  du är ett gott stöd i dessa tider................

Ha en bra dag alla!


Mackan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0