Kväll och lördag!

Festina lente

En dag med mycket intryck både bra som några förunderliga. Upp vid 6 tiden och göra sig i ordning inför destruktionsdagen på R. Vid 8 var vi på plats och fick då gå igenom evakuering av dräkten, sedan till fältet och ställa upp bilen. P lastade och körde fram tunna lastade av för att sedan åka iväg. Då tog Rt över o riktade ett skott i nedre delen. En öppning och sedan att vätskan runnit ut så blev det tändning av en brinnande träbit. Tog fyr och brann en liten stund för att sedan dö ut. Så tunna efter tunna. Och vid 13 tiden var vi klara för dagen utan insidenter.
 vare sig för oss eller Bg eller Rt. R bjöd på lunch efter detta och tackade alla för god samverkan. H  och L från Sthlm var trevliga prickar så dom ville in på hockeyn vilket jag kunde fixa blev bättre än vad jag trodde faktiskt sittplatser efter samtalet med C.

Tillbaka till S för att svida om inför hockeyn. Innan jag åkte så laddade jag ner bilderna till datorn för att sedan maila till N. Hade under dagen skickat ett sms om dom var intresserade och 2 timmar senare ringde en tjej därifrån och inhämtade informationen. Ett litet tack från M hade ju inte suttit fel heller men man förundras ibland över vad som sker runt tankar och handlingar. Ringde dock upp då jag ej var säker på tjejens mail och namn vart kanske tokigt där eller vad vet jag då jag vet så vet jag och då jag inte vet så vet jag inte. Ibland kan ett ord eller mening bli väldigt feltolkad. Ofta då man har en viss syn och inställning till en individ och dens sätt att vara, då kan ett ord och mening bli väldigt feltolkad då man inte har rätt inställning till vad och hur personen är, mår, känner. Tror att man många gånger sätter in egen tolkning vid vissa händelser för att det i logiken känns rätt. Mycket på vilket humör man är på och hur man känner sig inombords vid just det tillfället. Kanske måste man ändra sin inställning ibland även om man inte vill eller orkar då sanningen kanske inte är den man tror pga av att logiken kanske är i brist pga känslor, sinnesnärvaro, stämning och vad man känner mot en person just då.

Hockeyn mot M vinst igen i en rätt så svängig match men fartfylld och bra stämning på läktaren. Det är nog första gången motståndarklacken var så tyst i denna hall. Men sen vågen kom igång och det är nog pga lördagsmatch. Länge sedan den syntes. Ja se där kändisar också M , S , S, L, mfl, inte vanligheten det. Dock känns det som lite att M inte vill eller orkar mötas hmmm eller en fabler. Eller kanske en konstig tolkning pga sinnesnärvaron eller ett sätt att få tillfälle att fråga igen? Nej får tat som det kommer ingen ide att gräma sig igen. Dock är ett litet tack inte mycket begärt eller kanske som det kan hända finns ett i cyberrymden som sakta men säkert söker sig hit. Vad vet man då man inte vet om det man vet fast kanske man aldrig få veta det man önskade att man fick då kanske man skulle veta för mycket. Och som en god individ har sagt har man så lång tid ihop så finns band som är svåra att klippa. Jo sant är det verkligen och även sant att vissa band klipps för långt eller för kort eller aldrig eller för långsamt.
Nu dags sätta sig och göra ett test för jobbet......

http://www.youtube.com/watch?v=-S_T0gAz6HY

http://www.youtube.com/watch?v=OqumjziPTzk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0