Kvälla närmar sig dags snart besöka huvudkudden.....

Mens sana in corpore sano är det jag söker efter just nu............


Nyduschad och luktar rosenknopp haha nä då nyduschad och luktar gott endast. En lugn kväll med lite samtal med Mr X om allt och lite till, även med P en trevlig prick på L. Känns rätt så lugnt inombords denna afton efter alla sorger och besvär. Ska strax släcka ner och göra mig klar för sängen och sova ordentligt innan man ska upp och knega d-skiftet. Vad som sker i morgon det vet endast ödet och slumpen vad det nu betyder. Ja vi får se vad måndagen för med sig för intryck och händelser i livet som kanske kan få följder längre fram för mig som individ med egna drömmar och tankar. Det blir dock en liten känsla av att inte vara tillräcklig men vi får se kanske man får en glad överraskning denna nya vecka, beror på vad ödet slumpen bestämmer att det ska ske för händelser runt om en som ens inre ska bemöta, bearbeta och agera efter. Det har också blivit 3 kommentarer denna afton och det måste jag säga alltid trevligt med besök här eller irl. Avslutar denna helg med Pink Floyd som följt mig genom åren och får en att känna lite ro inför en knegardag........... Sov gott alla där ute i cyberspace!


http://www.youtube.com/watch?v=IXdNnw99-Ic



http://www.youtube.com/watch?v=ntm1YfehK7U

Mackan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0