Kväller o ja en kväll med både och.....

En dag med både och skrev jag, jo men mest lugn o ro i själen. Lunch med I på stan och pratat lite skit, 2 nära som kom o bara gav en kram kändes så bra få lite ömkan*L* Och för att S inte kunde hålla T på halster denna afton en stund  så var vi med men i slutet så var det mer T tyvärr. Men inget hänga läpp över det är dock bara sport. Fast roligt vi är med där uppe efter alla kritiska uttal av experterna i tv och runt om. Under matchen så har jag bara haft en trevlig upplevelse att stå med T och A nere vid isen och få sig ett gott skratt av dessa härliga killar. Även träffat M från Ssö hemma från Sudan där han knegar inom FN och håller ordning på buset roligt att han var här just denna afton. Vi har även fått mer att jobba med och ett rum att ha allt i känns bra att få detta samlat på ett lugnt ställe ifall det skulle dra ihop till hetluft. Kan nog utan att skryta så är vi nog längst fram jämfört med andra hallar i Sverige då det gäller detta område och det känns väldigt skönt att även chefen har vetskap om detta. I morgon ska jag ringa södra sverige och beställa upp en del som skall användas av oss som då S står för känns bra att det gick så smärtfritt att övertala till detta inköp. Men kan nog tacka mina medbrottslingar att vi har så gott rykte att gå på att det gick så här. Så får vi se om det kan fixa sig innan nästa match på torsdag. Vad gäller morgondagen så är det dags knega återigen. Sen så är det så skönt att känna lugnet så snart ska jag helt sluta med att lägga in påsar under läppen känns som det är dags snart. Skulle detta gå så kommer jag säkert att få igång träningen också ganska så fort även utan behandling av dessa inre brister. Har idag försökt få kontakt med läkaren men utan resultat. Gör ett nytt försök i morgon få se vad det säger detta svar. Så denna afton ska vi spela lite Meat Loof en man med skön röst ......

Vi tar en fräckis innan vi stänger butiken .......

En kvinna berättade för sin väninna:
- Min man är 300% impotent.
- Va säger väninnan , inte kan man vara 300% impotent?
- Jodå svarar kvinnan, igår var han bara 100%, men så ramlade han och bröt fingrarna och bet av sig tungan!

http://www.youtube.com/watch?v=RgbP8UGIddM

Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0