Lördag och morgonen är här efter...

Actu tetigisti

Natten tung efter en till och från tankegång som väckt mig x 2 under natten. Varför ja kan det ha att göra med hela livssituationen och dess sätt att utveckla sig jo är nog det. Men i grunden känner jag mig lugn denna morgon om nu inget oföursett infträffar under dagen som gör att man tittar under ytan igen. Tror dock att det kan bli en lugn dag vilket jag ju hoppas och tror. Hockey i eftermiddag månne den vara spännande så tankarna drar sig bort från tankestigen. Visst tänker jag men nu ändå inte så farligt mycket och så snurrande tankar att man närmar sig panikångest. Fast är ju också annat som gör att man får upp flash och funderar om man nu inte hade haft denna brist skulle det ha gjort detta bättre? I slutändan så är det nog inte så men det får vi aldrig reda på!




http://www.youtube.com/watch?v=1miIoXQUmE0


Mackan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0