Måndag

"Omnium rerum principia parva sunt"

Skrapa rutan på morgonen och ja jag är lat men det beror på att jag inte har orken inne ännu. Brister i det inre så idag åter nya prover få se vad dessa visar. Hoppas att slumpen gör det lite lugnt då det nu har varit lite för mycket sista tiden.

I lördags fick jag bara ett infall på stan gick och bokade en blomma, skrev en dikt att köras ut denna måndag. Detta då x fyller år denna måndag Sibylladagen. Visst vore det skönt att få ett tack men det är nog inget jag kan räkna med inte vad jag tror i alla fall. Omtänksamhet är det som gör att jag skickar inget annat. Fast det vore ju bättre att man hade haft en 3 rätters middag och mys att fixa med istället. Nu är detta svårt då saker och ting inte är som man hade önskat, utan man sitter här i lyan och skriver denna blogg istället.

Ja det var  en vers som kom i lördags på stan i rusningstrafik. Tog den o prentade ner den och satte in den i ett kort.
För är det så att man inte ska skicka blommor ja kanske det men vill va hennes vän och då är en blomma inte mycket eller?? Vad säger ni där ute skulle jag inte ha skickat eller var det en bra ide??? Nä är väl i grunden lite oroad inombords även ikväll men det är ändå bra långt över ytan mot för 1 vecka sedan i alla fall. Sen att få svar på att man varit så energilös då vissa brister förekommer ja men då känner jag så här. Visst och varför gick jag då inte redan förra vintern och tog dessa prover! Lätt att vara efterklok jo visst är det så helt klart, har ju klart för mig att då hade det kanske varit läge för en 3 rätters denna afton men det får vi aldrig reda på. Så det måste nu tankebanorna få bukt med och göra så att man tänker på något annat istället för att gräma sig. Så Lite snack med M en stund sen så får vi se en liten promenad kanske.

M



http://www.youtube.com/watch?v=UeypOvsY91Q


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0