Måndag 29 september

Ja en natt med ganska mycket sömn, är dock inte nöjd men kunde sova utan sömntabletter. NU väntar en intensiv vecka kanske så bra. Blir inte så mycket jag hinner skriva i mitten av veckan men kanske bra det man hinner  tänka till lite. Ska till Umeå och utbilda på vårdhögskolan personer som ska få lära sig ledning på skadeplats. Intruktör och ansvarig inom västerbotten som man nu är. Verkar vara klart med den ordinarie personalen efter denna kurs så vi kan köra igång med att uppdatera alla andra som har gått.


Sen så ska jag nu ta och börja skriva lite mer över mitt inre kosmos och mindre till K har nog kanske blivit lite väl mycket men så här har tankarna gått. Hon skulle säkert inte uppskatta det jag skriver. Men det vore något att verkligen få feedback om. Ja en god person har sagt sitt och det är väl närmast sanningen, men ser fram emot att höra andra som tittar in på denna sidan. Kan man skriva så här för att i framtiden kanske visa K hur man tycker och tänker utan att få stämpeln idiot?!

Dags för morgonduschen sen dra till Bergsbyn o dola lte.

Önskar alla en bra dag


Mackan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0