Måndag 6 oktober

Upp klockan 06.30 sovit ganska så bra tror jag. Vad ska jag nu göra jo en sväng på jobbet och föra vidare en del information till chefen angående BG.

Ut på en kort promenad.

Plocka lite i lyan o sen ner på staden insupa en lunch och besöka en av våra kända bokhandlare. Jaa visst boken fanns denna gång, Nisse Simonsson om "Varför mår vi så dåligt men har det så bra?" den tar vi. En sväng över till ICA-torget köpa lite till frukost i morgon. Promenad iväg o se där en välkänd röst som visst det känns men bra känna på skulle nog inte ha gått så bra för 2 veckor sedan. Nu går det men visst saknaden kommer alltid att finnas där hur jag än vrider och vänder mig. För detta var för mig den stora............................... bla bla...........

Nu till träningshallen innan jag börjar arbetet...........


Mackan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0