Nä vi tar en söndagsfräckis först innan vi släcker ner.....

Fröken höll  en tomat bakom ryggen och frågade klassen :
- Vad håller jag bakom ryggen som är runt, rött och smakar gott?
Lasse chansade
- Ett äpple!
- Det var rätt tänkt , men det var en tomat. Men nu håller jag i något som är runt,
gult och smakar gott.
Lasse försöker igen
- En apelsin!
- Det var rätt tänkt men det är ett plommon.
Nu härknade Lasse till och ville testa fröken.
- Vad är det jag håller i fickan som är hårt, 3 tum långt och har ett huvud i ena änden?
- Tyst Lasse! Några fräckisar vill jag inte veta av.
- Det var rätt tänkt fröken , men det var en 3 tums spik!

Sov gott

Mackan

Kommentarer
Postat av: triflet

Hahaha, ja den var rolig. Fick mig också att tänka på den roliga serien "Eli's Diry Jokes". Har du inte redan dragit dig igenom är det hög tid nu. Ett tips är att börja med denna. ;)



http://www.youtube.com/watch?v=0Co-dms1IAQ&feature=user

2008-10-20 @ 01:03:14
URL: http://triflet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0