Ny vecka väntar v.44

" Viam inveniam aut faciam " Jag skall finna en väg eller skapa den......

Jo det ska jag känner verkligen idag att jag måste finna den rätta vägen ut ur denna kris eller ska jag skapa den själv?! Den rätta vägen är nog kanske svår att finna men väl en närliggande som kanske står upp till samma slutmål. Och vad är då slutmålet jo att finna mig själv och att få känna harmoni i livet vilket var ett bra tag sedan. I och för sig det finns de som har sämre egentligen men så funkar inte tankegångarna i denna hjärna just nu men till viss del. Finns ännu en hel del att jobba på för att finna rätta vägen men väl vissa delmål känner jag att jag har klarat av kanske inte med bravur, men väl klarat och nu måste fler delmål sättas upp och avklaras. Nu är det dags att ta vid med lite oavklarade uppgifter på kneget. Men jag återkommer till aftonen med fler intryck över denna dag som börjat med lite dålig sömn. Fast man ska inte klaga kunde ha varit värre. Och andra sidan så är sömnen en viktig del i ens välmående klaffar inte den då kan det sluta illa....... även i andra sammanhang. Vi börjar dagen med en gammal goding Blondie som var en av de idoler man hade i början av 80-talet*L*

http://www.youtube.com/watch?v=XqY8GSZP_tg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0