Onsdag!


Ja en onsdag som kom med en ny tidning. Ska skriva sedan vad jag tycker om den. Upp vid 6.30 för några samtal med div personer. Varav en som ska ge mig lite mer assistans på fredag.

För att tanken är så pass skör men man är ändå mer över ytan än under idag. Ska ta en matbit för att sedan bege mig till arbetet igen och göra en insats. En sak som gör mig oroad är ju varför man inte kan prata ut. Är man en tok i en annans ögon bara för det eller är det rädslan för sin handling och konsekvens som kommer till ytan både och säkert men även sitt sätt att bearbeta sin del i en relation.  Undrar verkligen vad tanken är idag men svårt veta då avhållsamheten präglar ens vardag. På fredag även dags träffa kuratorn igen ska bli skönt få en ny insikt i detta. Kanske få svar på varför man uppträder på ett visst sätt. Få en knuff i rätt riktning igen för tanken den tog fart åter igår. Dock tror jag att det finns fler där ute som nog har en form av tanke på det hela men kanske avböjer på ett mindre bemedlat sätt. Känner man sig verbal så borde väl samtalet vara en del i det eller är det då man ser symtomen på annat som kommer till ytan? Vi har alla med oss något in i något nytt och ibland så sätter det krokben redan här. För mig tog det fart efter mormora avled av bara farten så insåg man själv inte att stanna upp tänka till och ge med sig av känslorna. Ett lager som sedan fylldes på av div händelser och på nytt i sommras då fastra avled. 3 inom kort för mig nära personer som betytt mycket här i livet. Men att bli ledsen och gå in i depresion gör ju inte mig till någon ond person. Svårigheten var att komma ut ur kupan och det gjordes men på tok för sent. Nån annans känslor missades och kändes inte prioriterade på rätt sätt. Här känner jag mig missuppfattad i situationen på tok fel har det blivit och det följer mig ännu på ett aningen jobbigt sätt. Visst finns en del handlingar jag skulle vilja göra ogjorda men inte kan, dock i det stora hela så känns det nog som en rädsla som spökar mot mig som person. Då vissa händelser känns för mig så feltolkade men det kan ju ha sitt svar i tidigare erfarenhet. Dock ska man inte sätta stämpel och jämföra individer för till sitsenens så är vi alla olika individer men visst vissa särdrag kan vi ha som påminner om någon annan individ. Sen så blir det väl så att man letar fel efter fel då man inte känner samma kärlek till någon. För att bekräfta underlätta vissa beslut, även om dom kanske inte stämmer alla gånger. Sen har vi en annan vinkel som inte är rätt forum att ta i inte idag i alla fall. Kanske nästa år då man kommit en bit på väg.
Nu till bords och sen träning innan jobbet.

Mackan


http://www.youtube.com/watch?v=nEjeItYtioE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0