Snart dags att svinga sig bort mot kudden....

Dura dicere delectat

Eller blir det en natt med en del tankar? Ingen som vet ingen som vet men den som vet den vore helt underbar att få träffa och då få veta. Nåväl ikväll är det nog bara en som vet varför att det blev ett sådant litet tack men väl ett tack med en viss hänvisning till grejor att hämtas. Hade nog inte räknat med detta men nu kom ett tack vilket gör en oerhört tacksam. Det finns så mycket mer där inne som jag önskade jag fick ta lite del av och kunna förstå allt o lite till. Ja klart jag ska hämta men det är inte så lätt alla dagar att hinna med sen har det har ju också varit en anspänning detta att orka hämta då allt är på tok. Tror nog vi skulle båda kunna förstå varann bättre om en dialog tog plats. Kommer inte att ske men skulle nog vara på sin plats tror jag. Fick förövrigt ett nytt boktips ikväll på en sida där relationer tas upp den heter Hemligheten skriven av Dan Josefsson och skall ta upp detta med avslut varaktiga relationer mm. Får se vad den kan ge för tips och vägledning om livets vandring.
Önskar dock att man finge slut på alla gnagande tankar en gång för alla men det finns nog inget göra för att gena den vägen utan det ska bara göras den sega vandringen men nu så se jag planer komma till stånd och jag vet att jag inte är på det sätt som framlagts vid ett tillfälle. Där har vi sen med dessa förbarmade prover som skall kollas och sedan behandlas, där har vi ett viktigt svar om varför man varit så trötter en tid och även till vissa andra intrång i ens självförtroende. Men visst nu så känns förlusten av ens stora kärlek som det som smärtar mest i detta nu. Men och andra sidan så har vi allt det andra som också gjort sitt till. Nu så ska vi lämna denna del av sorgsna tankar och börja att ändra tankegångarna så att jag kan börja klättra ytterliggare på stegen. För sakta men säkert så går det framåt det gör det. Och mycket tack vare Mr X som fått en att se saker och ting från andra synvinklar, samt den läsning man köpt och samtalen med kuratorn. Dock skulle en dialog med nån göra att detta kunde ske så mycket behändigare fast det blir nog inte så i slutändan. Nu ska vi sluta denna afton med att säga goder natt alla där ute må styrkan och sömnen varen med er.....Ecce homo


There are times when panic is the appropriate response - Eugene Kleiner

http://www.youtube.com/watch?v=jxfdDrKO8uM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0