Söndag en kväll i oktober....

Mörkret har fallit om man sitter här i godan ro och ska knega. Rätt lugnt just nu men haft en del tidigare ikväll. Haft en rätt så lugn helg med vad gäller tankar och känslor. Men visst nu när mörkret är så påtagligt så visst saknar man värmen som fanns. Och värmen från alla andra man nu sakta men säkert ser och hör mindre av, vilket i sig känns tråkigt. I morgon så får jag veta vad proverna som togs förra veckan säger vad som ska ske i behandlingsväg. Har inte en tanke på att just den biten känns jobbigt utan det är mer som en lättnad att få veta att pga dessa brister så har man haft lågkonjuktur vad gäller vissa handlingar och förhållningssätt denna vår. I och för sig så vore det skönt få visa dessa för en men som jag tidigare sakt gör nog ingen skillnad i frågan. Men kanske skulle få mer förståelse för saker och ting i mitt liv som skett och hur man reagerat. Är dock så att man nu börjar mer och mer förstå att man krisat ganska så rejält och man är inne i bearbetning av detta. Just därför så känner man ju att lugnet som varit i helgen känns helt för underbart. En ny vecka väntar med nya intryck och nya händelser och nya reaktioner på saker och ting. Men hoppas verkligen att man kan få ännu några dagar men lugn och ro så man börjar kliva uppåt ännu mer innan nästa bakslag ska komma om det nu kommer. Till helgen som kommer har jag faktiskt blivit bjuden på 2 fester som jag räknar med att jag skall hitta titta in på. En god vän vid P har bjudit mig på öl o lite snack. Men även ett gäng som varje år anordnar fest för kollegiet. Räknar med att titta in där o säga hej innan hemgång. För utgång nej känner inte att jag orkar detta ännu. Men väl få dit o träffa vänliga själar som är goa och glada det känns väldigt roligt faktiskt. Nä åter till jobbet nu och en sväng ut i mörkret......Joo glömde det att ett besök med present till Å och S därför att Å blivit 44 år i dessa dagar. Ta hand om er ...

Mackan

http://www.youtube.com/watch?v=GdZn7k5rZLQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0