Söndag kväll en sväng ut i kvällens skymning.


Excelsior


Life goes on som vackra LeAnn Rimes framför i låten nedan. Åter en bok till att ställa in i samlingen som nu finns i bokhyllan. Börjar bli ganska så välfylld. Dock ska nämnas att jag läser för att få vägledning in tillbaka på livets väg. Och med de andra komponenterna så ska detta gå vägen känner jag och inget annat. Fast vet mycket väl att det finns hinder på vägen. Fast rätt tankar och rätt mål på vägen så ska det inte vara några problem detta. I morgon d-skiftet men också besök på HC och ta nya prover. Få se vad som ska göras åt dessa brister. Sömnen något bättre men har nu en plan på förbättra detta med sömnen som ikväll blir plan A. Boken fri från depression tar fram hur man kommer tillväga med detta. Så det blir att prova sig fram, dock ett tag sedan jag änväde sömnpiller och det är jag glad för. Till detta kommer sedan att få igång detta med motionen som är en bristvara.Detta då jag ej idag har riktigt orken pga bristerna invärtes. Har dock börjat att röra mig och det ska jag säga är inte det minsta lätt.

Ikväll lite oroad om man gör fel eller rätt i en annan fråga men jag är som person en som är omtänksam till andra, då gör man saker som kanske inte ses med blida ögon hos en viss individ. Fast denna handling är inte illa menad i detta sammanhang då det är en händelse som alla vi drabbas av med jämna mellanrum. Ja en ny vecka väntar få se vad som kan överraska en positivt efter alla negativa inslag sista tiden. En sak är dock säker vänner o övriga som bryr sig känns väldigt underbart skönt att ni finns gäller även ( ) . Återkommer senare ikväll med mer tankar om livets mening.

http://www.youtube.com/watch?v=v8q3m5vIdeU


Danny Saucedo har bra texter som berör i vissa sammanhang....

http://www.youtube.com/watch?v=nyOpN60qQ5A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0