Tisdag och det är kväller.

Omnia mea mecum porto

Dags borsta sina gaddar innan man knoppar in på huvudkudden. Ja det är nog snart dags för det denna mörka oktoberkväll. En lugn kväll vid soffan tycka och tänka lite i sin ensamhet. Ja fjälls hade inte varit fel men det blir nog så att man får ta och hitta på något annat. Kanske skulle dra till Umeå och hälsa på ja vi får se. Sen så dags för vinterdäcken på bilen inte att förglömma. Pratat med H från Sthlm trevlig prick från Stg som gör en glad. Intressant följa H efter resan till T och uppsatsen som ska skrivas. Lycka till!
Två nya böcker som köpts in också den första är Finna källan till andliga relationer skriven av Gay Hendricks och Kathlyn Hendricks om vårt inre och finna oss närmare vår partner. Helt enkelt finna harmonin i relationen.
Den andra boken heter Kompassen till ditt liv Coachning i att skapa förändring skriven av A Andersson L Damkjaer samt C Lykke. Den ska vägleda dig till att skapa förändring i ditt liv och klara av de utmaningar som finns i livet. Så jag har en del att läsa framöver för att finna tillbaka till den glada prick jag varit. Hoppas att man kan få en del svar i dessa böcker på varför man reagerat på det sätt man gjort. Men ikväll så känner jag mig rätt lugn faktiskt pga ett prov av ett visst innehåll. Fast vart nog rätt konstigt ändå i ensamheten att testa. Ja man får ta en vandrig på vägen och se vad det bjuds på.
Ja en goder natt önskar jag alla vänliga själar där ute i universum......

http://www.youtube.com/watch?v=jmS41_JdVLg

http://www.youtube.com/watch?v=9KEiKuST3qQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0